Things that make you go Tjoohoo!

Alltså... Detta rörde mig nästan till tårar. Annas tacklista... Kolla här. Och gissa vem som är Honung!? Gissa, gissa, gissa!!! Och jag är säker på att hon absolut inte nämner oss i någon som helst inbördes ordning. men jag är FÖRST! C'est moi! Tjoohoo!

Och sen.. Alltså Dan Reed. Det mailet. Absolutely lovely. Wonderful. Tjoohoo! Och jag fattar inte att så många inte vet vem han är? Hur kan man inte veta det? Geezzz... Men jag vet. Tjoohoo för det!



Fika med underbara vänner! Tjoohoo!

En varm man då och då... Tjoohoo!

Hittade ett klistermärke i våra svindyraste jeans som vi har i butiken.

Så här stod det:

"NYDJ cannot be held responsible for any positive consequence that may arise due to your fabulous appearance wearing the Tummy Tuck jean"

Major tjoohoo till det. Vi garvade läppen av oss när jag läste upp för kunden vad det stod. Sånt där står aldrig i kläder. Det står bara om torrfällning och krympning och sånt tråkigt. Den där klisterlappen var synnerligen uppfriskande för både skrattmusklerna och själen. Saker som överraskar är underbart. Människor som överraskar är också underbara.

Annas videoblogg tog mig på sängen så fullständigt att jag var i chock en stund. Och sen blev jag jättejätteglad! Jag måste säga det en gång till: TJOOHOO!!! (Och jag har haft skrytrutan öppen hela dagen.)

Ni förstår, vänner och grannar, Anna impar på mig. Hon är så jävla grym. Och att hon sen tackar mig är för mig en gåva. Jag är impad av henne och hon... Ja... Hur förklarar man sånt? Människor som jag är impad av är jag så himla impad av att jag har svårt att förstå att de överhuvudtaget bryr sig om att jag existerar. Och då blir man glad av att så grymma personer bryr sig, eller hur? Och Anna är en av de coolaste brudarna jag känner. Ever.

Ni, mina andra brudar, är också grymma. Och ni skulle älska Anna om ni träffade henne någon gång. I know this. Man kan inte låta bli liksom.

And that's all I have to say about that.

Håller just nu på med att försöka övertala min allra käraste engelska kamrat att gästblogga här. Han är oerhört underhållande. Fast nu är han mitt uppe i nåt examensarbete, så han kanske bloggar nästa månad. *glaaaaaaaaaaaad* Tjoohoo!

Nu går jag.

Puss&Kram!

/Honung - i Tillvarons drypande kärlekskupa!




Kommentarer
Postat av: Anna

Men åååh! Nu sitter jag här och snörvlar! Vad gullig du är! Tack!! Det där tänker jag leva på länge, det ska du veta! PUSS!

2009-05-11 @ 23:37:46
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: Malin B

Här var det livat! =) Härligt.

2009-05-12 @ 09:05:24
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0