Underbara Ting!

Jag har idag köpt mig en cykel som är så ful att den är gullig. Det är en syrénlila historia och den har karaktär - I shit you not! Så nu kan jag börja cykla till och från jobbet. Vilket för mig och min plånbok är synnerligen underbart. Fem hundra buckareller gav jag för den. Yes, I like!

Gudinnebloggen går bra. Det flyter och folk som aldrig skrivit förr har blivit inspirerade. Erfarna skribenter verkar ha blivit inspirerade. Det är synnerligen underbart! Att ha ett ställe där man är snäll mot varandra och sig själv. Vi tjejer i synnerhet är inte så himla bra på det... Så, visst behövs det? Alla era mail har boostat mitt ego och gjort mig glaaaaaaaaaaaad! Och era inlägg har gjort mig ännu gladare. :) Läs här och förundras. Lämna gärna en liten rar kommentar till Gudinnorna (Gudar är också välkomna) också, så vill de såklart fortsätta att skriva. *ute med håven*

Har haft tre underbara dagars ledighet. Men började mitt sjudagarspass idag. Slavveckan kallar jag den. Men, what the heck, jag lever lyxliv som numera är ledig varannan helg. Ett jättekliv framåt i förbättring av schema tycker jag.

Nu är det sent och egentligen annu senare, fast det är tidigare... Det är det där med klockan. Har du kommit ihåg att ändra?

Jag vill hångla.

And that's all I have to say about that.

Puss & Kram!

Er egen Hormon-Honung i Tillvaron


.

Kommentarer
Postat av: M från nu

Ser fram emot att få beundra den syrenlila.... Låter lite skumt.... Men då hittar du den bland alla andra sju miljoner trehundratusen cyklar här i sta'n.

2009-03-29 @ 15:12:27
Postat av: S@tu

Yey... aj lajk Gudinnebloggen :-) och nu när det är vår och spritter i kroppen är faktiskt hångel en underbar sysselsättning ;-)



Mer hångel åt folket!



Pusspuss!

2009-03-29 @ 15:44:09
URL: http://mammasatu.blogg.se/
Postat av: Malin B

Vi borde få en bild på underverket! Cykeln alltså. ;)

2009-03-31 @ 09:52:57
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Mattias

Jag har cyklat märkligt lite de senaste 15 åren men det ska bli ändring på det i sommar!



Hångel är underbart. Synd att jag och tjejen varit så dåliga på det sedan Maxen kom till. Måste skärpa oss och hoppas du snart hittar någon som är värd att hångla med!

2009-04-01 @ 09:39:54
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Jag vill också hångla! Men vi kan nog inte tillfredsställa varandras behov, så det är nog bäst att vi bara är vänner.



Det är inte du, det är jag.

2009-04-01 @ 22:22:31
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Lotta från förr...

Hångel är en konstart... och ju mer man tränar desto bättre blir man... jag har schemalagt hångel för nästa vecka... Fan va bra jag ska bli!

Hoppas du har fått träna lite under helgen med ;-)



puss på dig min söta!

2009-04-05 @ 08:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0