Honung Går På Sexparty

Honungs horoskop enligt aftonbladet:

"Du känner dig inte på topp under torsdagen men kvällen blir härlig och får dig på mycket bättre humör"

Jajjamensan! Då är det så. Kanske är jag lite loj i morgon. Har tvättstuga och måste dammsuga och sånt. Trist är vad det är... Men kvällen!

På kvällen ska Honung göra entré genom dörren till syndens näste. Denna lokal av lust och ångande andedräkter... Eller inte. Jag ska på sexparty minsann! Om inte sånt är härligt och får en på bättre humör, så vet jag inte vad! Såklart. Ska in i en leksaksaffär av sällan skådat slag och där ska jag fröjdas som ett barn i en godisaffär.

Det är min darlingbästis som bjudit mig ut på såna farligheter and I love it! Jomen det är roligt ju. Tänk er själva.... Och tänka mig är precis vad jag också måste göra.

Var på ett sexparty för flera år sedan. Där satt vi 18 tjejer med vin och massor av roliga leksaker. Det blev många skratt och en del fnitter. Alla handlade. Jag handlade en favorit som mitt ex sen glömde i Grekland (jag visste inte ens att han hade tagit med den). Jag har aldrig hittat en likadan efter det. Jävlar i min låda - den var rolig. Jag hoppas att städerskan på hotellet fick lite kul. I alla fall när hon hittade den.

Nåja, jag har aldrig varit på sånt där party i en butik. Det är en butik jag knappt vågar gå in i på dagtid. Tänk om någon av mina tanter som handlar hos mig skulle se mig? Och den ligger mittemot en skräddare som en gång förklarade för mig att han ville ha en älskarinna och sen blinkade han. Om han skulle se  mig gå in i sexbutiken, så vet jag inte vad han skulle tro.

Det var någon som sa att jag till mig konstigt folk. Uteliggare på stan, Jehovas Vittnen och Hare Krishna och allehanda vilsna själar. De berättar saker för mig. Sina hemligheter och ibland saker som jag inte vill veta. Som skräddaren t.ex. Varför berättade han för mig att han behöver/vill ha en älskarinna? Han la till att han helst ville ha en i sin egen ålder, alltså 50+. Han har fem barn och en fru. Sen frågade han om jag ville fika.

Jehovas Vittnen tror varje gång att det finns hopp om att jag ska bli frälst och ge dem mna pengar och min själ. Nej, men jag pratar gärna med dem. Det är så roligt att ifrågasätta Bibeln. Som för övrigt är skriven av män och för män. Läst av män som tolkar den som män. Till kvinnors nackdel helst. Sån bullshit tror jag inte på.

Men som den kloka grekiska mamman i filmen "Mitt stora feta grekiska bröllop" sa: Om mannen är familjens överhuvud, så är kvinnan halsen som kan vrida huvudet precis dit hon vill."

Hur kan det komma sig att man går från nattsvartaste nattsvarta till att plötsligt bli.... Glad? Det händer så mycket roliga saker i mitt liv. Och det gör det för att jag har bestämt mig för det. Bästisen sa häromdagen att jag strålar. Och, ja, jag gör nog det. Jag bestämde mig, enligt Gudinnebokens råd, för att här ska has roligt. Och roligt har jag. Varenda dag.

Jag ser mycket fram emot bloggkryssningen! Åååååh, vad härligt det ska bli! Vi ska äta och dricka och dansa in i dimman och sen äta oss ur den. Frukost skall förtäras innan sänggående. Sådeså!

Och snart, vänner och läsare, är det vår.

Nu går jag!

/Honung

 

Kommentarer
Postat av: Mli

Woho vilket härligt upplyftande inlägg! Sexpartyn is the shit, länge sedan nu dock..Jag blev också glad att det var ett sånt sexparty jag trodde när jag läst en bit. Man skulle kunna få för sig nåt annat om man har en fantasi som lätt springer iväg med en :O hihi.



Kryssningen ska bli så sjukt kul! Bra inställning angående frukosten!



(Ps, bättre förklaring angående biblen har jag aldrig hört förr. Jag ska för evigt använda dina synpunkter som mina egna Ds)



PUSS!

2009-02-26 @ 14:32:10
URL: http://lenaemeliemarie.blogspot.com
Postat av: Mattias

Jag förstår inte varför vi killar aldrig får vara med på era sexpartyn. Om så bara för att få sitta och smyglyssna på vad ni säger om "sakerna" :)



Hoppas du får supertrevligt och kul att ha den där kryssningen att se fram mot!

2009-02-26 @ 16:02:01
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: J

Ha det så trevligt ,) Och ja, det kmr bli så jääla najs!

2009-02-26 @ 17:18:34
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: webbwalle

Jag vill oxo följa med!!!!

2009-02-26 @ 18:46:25
Postat av: Anna

Vad härligt att det kommer bra dagar också! :) En dag i taget, som AA förespråkar! Hoppas att du får en riktigt kul kryssning!



Kram /Anna

2009-02-27 @ 07:47:41
URL: http://earthkeepsonmoving.blogspot.com
Postat av: A(+)

Förmågan att lyssna är få förunnat ta vara på den. Och dansa järnet på kryssen...like there is no dawn...:-)

2009-02-28 @ 00:42:20
URL: http://mobilblick.blogspot.com/
Postat av: anna

Jag är glad att du är glad igen! :D du förtjänar att alltid vara glad och lycklig! och ursäkta mitt sena svar här också, jag blir alltid glad när du kommenterar :) puss på dig o lycka till på sexparty haha!

2009-02-28 @ 10:42:42
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: Tina

Här i blygselns buske kallas det "kryddparty". :-)



Vad gäller kryssningen är jag och P mycket uppspelta och jag har nu nått fasen Klädångest 2.1. Eftersom jag inte varit ute och festat på så länge har jag inte en enda rolig trasa att klä upp mig i. Jag får helt enkelt supa mig snygg. ;-)



Kram kram!

2009-03-03 @ 21:59:21
URL: http://meanwhilesomewhereelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0