Put your hands down my pants...

Idag gick jag upp tidigare än jag behöver. Händer aldrig. Men jag har tvätt att lägga in i lådor och lite pyssel. Japp. Så snart mitt kaffe är urdrucket och jag eventuellt blivit människa. Varför jag gick upp och inte fixar med tvätten ikväll i stället är för att jag vet att jag kommer att vara för trött ikväll för att orka tänka på sånt. That's me.

Fördelen med att bli äldre är att man känner till hurdan man är och man lär sig att planera. Gäss, Så är det.

Grå Oktober kommer att bli lite rosaaktig och mycket lättare i morgon när Skalman kommer hem. Bless my loooove! Och om jag inte skriver så mycket i det närmaste är för att jag kommer att vara upptagen med andra saker.

Skalman hälsar med denna:



Nu går jag härifrån.

Puss & Kram dåra!

Yours fåräver Honung i Tillvaron /M

Kommentarer
Postat av: Malin B

Upptagen, jag tackar jag. ;) Inte med att käka choklad iallafall va?

Är du säker på att man blir bättre med åren? För mig verkar det vara tvärt om, jag förfaller. ;)

Just nu har jag bestämt mig för att öva på att sitta stilla i min soffa och se på tv en pyttestund då och då! Svår uppgift!

På mitt förra jobb skrattade de alltid åt mig som hann tusen miljoner saker varje morgon, vek in tvätt, dammsugade, städade toan och så där.

Numera går klockan så himla fort så jag måste göra sakerna i exakt samma ordning så att jag ser hur jag "ligger till" tidsmässigt.

Det är ju t.ex. lite dolt "kösystem" till toan, jag måste ut före 6:30 får då dundrar familjens lillasyster in och efter henne har storebror sin tid...

Jag är himla glad att de är så smidiga men det är nog för att jag uppfostrade dem innan jag blev trött och slö. Ibland undrar jag "Snälla barn, vart har ni fått er obotlilga opitmism och ork ifrån?" Så förstår jag, de har fått min. ;)

2008-10-10 @ 08:52:18
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Lallis

Ja, det är inte så himlans dumt att bli äldre. Faktiskt. Jag tror att jag "likar" det en hel del .Faktiskt(igen)

Du; ha en fin dag idag.

Kram från Lallis(som står med bullbak, storstäd och två små sötisar som snart klättrar på väggarna...näe..det HADE jag inte förutspått trots min ålder:P Då hade jag nog hittat ngn uteaktivitet istället. s)

2008-10-10 @ 14:21:14
URL: http://knasigamamman.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0