Ge mig...

...väder! Börjar jobba om en timme och sen har jag tre veckors ljuvlig semester att se fram emot. Och,det, mina vänner är det jag behöver, vill ha och längtar efter just nu! Tre veckor då jag får göra vad jag vill. Guuud, så underbart!

Återkommer då jag landat i ledighetsland.

Ha en fortsatt skön söndag. Själv ska jag jobba och jobba och jobba.

Nu ska jag krypa in i duschen och bli människa.

Puss & Kram!

Er Egen Längtansfulla Honung i Tillvaron. /M

Dagens:

Vi har stängt fabriken
åkt så långt som det kan gå
Långt ifrån trafiken
För att slicka våra sår

Vi har ett eget hus på landet
dit ingen telefon kan nå
Ett glas som klirrar grogg i handen
och radion står på

Och det här är nog så nära
himlen som vi kommer nå
Bo Kaspers Orkester - Semester

Dagens Hunk:
Jomenvisst satt jag igår kväll ovh trånade efter Bruce Springsteen i Dancing in the dark!

Kommentarer
Postat av: Janne

HÄRLIGT!! Semester är skönt, tyvärr har jag två dagar kvar dit själv. Kram!

2008-07-13 @ 13:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0