Jag tänkte...

...blogga lite. Men jag får njuta av musik och vin och en ljum sommarkväll. Så jag skiter i det och hör av mig senare.

Poeten spelar Guitar Hero och dansar en lustig dans som han lärt sig i Jönköping efter att ha studerat stadens nattliv. Vi hittade även en schlagerbar. Där hängde alla tatuerade hårdrockare. Vi undrar forfarande varför. De spelade ju Fyra Bugg & en Coca-Cola där och de tatuerade långhåriga människorna fröjdade sig. Det trodde vi aldrig skulle ske, men undrens tid är inte förbi.

Nu - Rödtjut.

Puss & Kram!

/Honung

Dagens Citat:

"Jag ger fan i litteraturen
Jag har ett levande liv"

/Ludde




                                       

Kommentarer
Postat av: Malin B

Ingen gillar "töntschlagers" men alla kan dem... Ungefär.

2009-07-05 @ 00:01:39
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0