Villkorslös kärlek

Åkte till min bror, som ändå alltid älskar mig. Han är ju mitt blod.

Jag vill tacka för ert stöd och er uppmuntran. Jag vill tacka för era kommentarer, era sms och era samtal. Jag är så jävla ledsen att det är rent obeskrivligt. Det gör så jävla ont... Men jag vet att Skalman också är ledsen och har också ont. Kanske mer än jag, eftersom han också känner skuld.

Jag vill förtvivlat gärna ha honom tillbaka, men det ser ganska så nattsvart ut på den fronten.

Tack så jättemycket.

/Honung

 

Kommentarer
Postat av: J

Lyssna på reel big fish - beer song istället! Bästa deppmusik för efter en stund blir man glad förstår du.

Och du, det kommer att bli bättre. Du får hata mig för att jag säger det, men du vet att det är sant. Björnkram

2009-01-10 @ 17:38:35
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: M från nu

Du är underbar!!!!!!!!!!!!!!!!! Låt ingen få dig att tro något annat! Vi finns alltid här.

2009-01-10 @ 20:00:25
Postat av: Mli

Stor godnattpuss och kram från mej <3

2009-01-10 @ 21:31:43
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0