Klockan 15 på onsdag

Oj. Idag ska jag kolla på boende och på onsdag ska jag kolla på boende. Wow, det rör sig i kupan! Jag hoppas på den jag ska se på onsdag. Kvarngärdet ju. Skulle sitta fint att få bo där. Inte lika nära som från Skalman, men tillräckligt nära. Och oavsett vad som händer med Skalman, så är det här något jag måste göra. Jag kan och vill inte ha kvar lägenheten i byhåla och då är det så.

Behöver börja om från början. Behöver hitta hem i tillvaron. Och till det behöver jag ett nytt hem, för nu har jag inget längre. Jag har ett ställe där jag har mina möbler. Men ett hem? Nej, det har jag inte. Inget som känns som "hemma". Och är det något man behöver här i livet så är det ett hem. En fast punkt och trygghet.

Klockan 15 på onsdag. Då ska jag kolla på bostad på Kvarngärdet. Jag ber och hoppas. Jag vill, jag vill, jag vill!!!

Mest av allt vill jag ha Skalman, men om man bortser från det, så vill jag en massa andra saker i livet. Då är det så och då gör jag det.

/Honung


 

Förresten så somnade jag utan sömnpiller inatt. Med resultatet att jag vaknade tjugo i fem med pretty tung ångest... Fy faaaaan!

Kommentarer
Postat av: J

Jag håller tummar och tår! =)

2009-01-19 @ 08:08:31
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Malin B

Här har du en till som håller tummarna för dig! =)

2009-01-19 @ 10:59:01
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Daniel

å jag med!



En gripande läsning om dej å Skalman.

Mot bättre tider vi går. Det måste vi tro på!

2009-01-19 @ 23:11:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lotta från förr...

Dansa-bostads-dansen pågår för fullt i Sollentuna just nu! Hoppas det hjälper dig på onsdag =)



Puss!

2009-01-20 @ 01:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0