...dagens låt.

Han kommer inte tillbaka. Det har nu framgått med all smärtsam tydlighet. Allt känns overkligt. Jag har ännu inte landat i det svarta hålet jag fortfarande faller i. Det kommer att ta tid. Så lång tid. Det här är, utan konkurrens det värsta jag varit med om... Och det är en hel del.

Ge mig en tidsmaskin och låt mig färdas en bit tillbaka och låt mig ställa tillrätta det jag gjorde fel. Det är det enda jag begär. Att få en chans att göra rätt, så att det här skulle försvinna. Den här smärtan som t.o.m. är fysisk... En enda chans.

Skalman och han famn är det enda jag vill ha.
Och det enda jag inte kan få.
Hur gör man för att sluta hoppas?

/Honung


Kommentarer
Postat av: Mattias

Oj, hade ingen aning om detta och lider verkligen med dig! Känns inte som om det är någon mening att rabbla en massa klyschor nu men hoppas att du har goda vänner i din närhet som kan stötta dig!



varma kramar från mig och Max!

2009-01-11 @ 22:25:12
URL: http://jack71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0