Möjligheter

Åh, herregud... Nu börjar jakt på ny lägenhet igen. Snygga familjen har bestämt sig för att sälja lägenheten, vilket också naturligtvis inkluderar min del av den. Ingen vet hur lång tid det kan ta. Men om man inte vet när, så är det bäst att börja söka direkt. Om någon vet något, hör eller ser något, så kontakta mig gärna. Går bra att göra det via kommentarsfältet.

Jag älskar det här stället. Här har jag njutit i fulla drag. Hittat min egen sfär, hittat mig själv och här har jag blivit hel igen. Här har jag bit för bit byggt upp mig själv och blivit stark. Här har jag mitt hjärta, mitt hem. Nu måste jag snart lämna det. Men det är så livet är. En dörr stängs och andra dörrar öppnas. Jag ser just nu inga problem. Bara möjligheter.

För övrigt är jag så himla glad nuförtiden. Idag har jag lunchat med underbara brudar. En date på Blåkulla är bokad till Skärtorsdagen. Vet inte tiden ännu, men det går så fort att flyga dit när kvasten är trimmad, så det är väl inte så himla noga. Brudar - here I come! Om du är en brud med skön attityd och känner för att hänga med andra sköna brudar så är du naturligtvis välkommen. Ju fler desto roligare. Man kan bonda lte ju.

Fick en inbjudan till att bli "modell för en dag". Gratis proffssminkning med påföljande fotgrafering. Naturligtvis kommer de att försöka övertala mig att köpa alla foton för tusentals buckareller. Antagligen blir alla foton otroligt fina, men jag köper nog bara två eller tre. De är antagligen dyra men det kan det vara värt för riktigt bra foton. Det kommer att tas ca 60 bilder... Men ingen människa kan behöva 60 foton på sig själv. Men två eller tre kan vara kul att ha. Då kan man sen sitta på sin ålders höst och titta på dem och minnas vilken het babe man var. I alla fall efter att man blivit sminkad i två timmar. Av en make-upartist. Inte svårt att känna sig snygg då. Det ska bli kul. Jag får ta med mig 4 brudar som också blir sminkade gratis och fotograferade. Så om det är någon som vill följa med så kontakta mig omgående. Jag har tre platser kvar. Ska bli så roligt!!! *studsar i soffan av iver*

Mitt liv är underbart just nu.

Jag måste gå, för jag ska duscha och bli snygg. Vi ska på Handelsföreningens årsmöte med jobbet. Mingla och avnjuta en trerättersmiddag med vin. Brukar vara trevligt.

Puss & Kram små godingar!

/Honung - Strålar

"I wanna love ya and treat ya right"

Bob Marley - Is This Love



Kommentarer
Postat av: Heidi

Ah, jag blev uppringd förut och tillfrågad om just det där - om att vara modell för en dag (och få ta med några vänner). Jag sa att jag inte är bekväm framför kameror + att jag inte ens har fyra väninnor att ta med.. Jag sa helt enkelt nej. Men kul att du hakat på! Bli bortskämd is the shit. :D



(Tyvärr vet jag inga lediga lägenheter eller så..)

2011-04-13 @ 19:42:24
URL: http://eksynyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0