Semesterrapport

Aloha. Tänkte kort sammanfatta min ljuvliga semester hittills.

Åkte till Örebro där Tiger hämtade en nyinskaffad motorcykel och sedan hämtade han mig.

Därefter begav vi oss till Karlstad. I regn. Och hagel. En fascinerande upplevelse. När vi kom fram till Katlstad så sken solen. Det är så i Karlstad. I shit you not!

Efter en natt i Karlstad åkte vi till Strömstad, som är jättemysigt. Där hyrde vi ett rum hos en dam som pratade en dialekt som liknade Norska mycket mer än Svenska och det var lite svårt för en som är från Uppland att begripa vad hon sa. I Strömstad blev det åska, blixtrar och dunder och magiska under. Dagen efter hällregnade det. I Strömstad hittade vi ett par riktiga motorcykelbrallor till mig - allväders - så regnet gjorde mig inget Vi åkte till Vänersborg, där vädret var fint. :)

Nu sitter jag i Strömstad med en kopp kaffe, kanonväder och en brygga nära mig.

Livet är underbart! Och Sverige är andlöst vackert sett från en bönpall. Och överallt växer Lupiner!

Återkommer med utförlig rapport vid tillfälle.

Puss&Kram!

/Honung 


Kommentarer
Postat av: Magnolia

Åh älskade Honung vad glad jag blir för att du mår bra och verkar ha det så underbart.

Jag är hemma och tillbaka i Uppsala den 16 augusti och då jäklar ska du få höra :) Jag är så ledsen för att jag varit en sådan dålig vän och inte hört av mig på så länge och inte har träffat dig på hur länge som helst. Nu ska det bli ändring på det!

Puss och kram min fina vän. Jag älskar dig!

2010-07-15 @ 11:29:11
Postat av: glömt

Sol, brygga, man och kaffe! Då har du det så bra som du förtjänar! Härligt!

:)

2010-07-15 @ 12:58:50
Postat av: M

Ha det underbart och ta hand om varandra!

2010-07-15 @ 20:02:52
Postat av: Biodlaren

Hej, hittade hit när jag sökte på honung. Vilken underbar sida du har. Det låter som du haft en trevlig semester också. Kommer säkert förbi fler gånger. Tack för besöktet.

2010-09-14 @ 12:20:41
URL: http://hokensasbigardar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0