Award

Jag fick en award av Finneninjan, den underbara kvinnan!

Jag kan inte kopiera awardbilden som hon har, så ni kan kolla den hos henne. Tillsammans med awarden ska man berätta tio saker om sig själv.

Jag kan låtsas att ingen av er någonsin har läst min blogg eller följt mitt liv. De som har gjort det - följt mitt liv alltså - vet redan allt om mig och lite till.

1. Jag är halv grek och halv finne och född i Sverige. Ibland känns det som hela EU flyter i mina ådror.

2. Jag har blivit beroende av Facebook - gravt - och kräver en tolvstegsbehandling för att bli av med det.

3. Jag kommer från samhällets bottenskikt genom att ha invandrarbakgrund och ha vuxit upp i en förort med en ensamstående mamma. Det blev folk av mig ändå.

4. Jag läser Metro varje dag och retar mig på deras särskrivningar så att jag kokar. Snart kommer jag att skriva en insändare och kräva jobb som redigerare hos dem.

5, Efter att jag som väldigt ung druckit alkohol en enda gång blev jag så dålig att det tog åratal innan jag drack igen.

6. Jag hatar mitt jobb, men älskar det jag gör.

7. Ju äldre jag blir desto mer bryr jag mig om mitt utseende. Fåfängan växer i samma takt som mängden rynkor ökar.

8. Jag har fem bröder och två systrar och alla är halvsyskon.

9. Jag har ingen aning om vad som är "min typ" när det gäller män.

10. Jag är lika graciös som ett kylskåp och snubblar mycket och går in i saker.


Sådär ja!

Egentligen ska jag skicka den här vidare, men jag har varit dså värdelös att följa bloggar sedan Gizmo kom in i mitt liv och dessutom har många av mina favoriter slutat. Ni får pusha era egna bloggar bland kommentarerna. Ok.

Puss & Kram!

Honung - här och nu!

P.S. Har fått nys om något riktigt hett... Men berättar inget förrän jag vet mer. Något bra kommer att hända - I'm telling you!


Ni som tror att Winnerbäck är deppig  (vilket han verkar vara jämt).


Här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0