Lite kort bara

Mitt hår... Är kort. Väldigt kort. Min frissa sa att det kommer att ta typ en vecka för håret att vänja sig vid att vara kort. Undrar hur lång tid det tar för mig att vänja mig. Jag är inte missnöjd. Nej då, men van? Nej. Inte alls van. Inte alls. God damn alltså! Jag vågade! Det är för mig otroligt. Känns bra.

Nu ska jag vara barnvakt åt Gizmo. Hämta på fritids och laga mat och fixa och dona. Senare kommer en till liten kille och då får jag två busfrön att tampas med tills Poeten kommer hem. Tur att jag har Darlingbästisen som stöd och hjälp i tillvaron. Hon ska vara med mig.

Jag har lämnat in min superunderbara dator på rehabilitering. Den bestämde sig för att svimma en stund och sen bestämde den sig för att förbli avsvimmad, så nu är den på verkstad. Jag får små söta sms från Elgiganten (som förut var PC city) som berättar för mig hur långt datorn har kommit i sin utveckling. Den står för närvarande i vårdkö.

Livet... Ja, livet. Det rör på sig. Skalman kom in på jobbet med en bok i hur jag rehabiliterar mg själv. Spooky indeed. Mina negativa tankar är jag i alla fall numera säker på att jag inte är ensam om, eftersom det skrivs böcker som beskriver mig på pricken. Burr...

Well, that's all folks.

/Honung - här och nu.


Eftersom jag inte kunde lägga in originalvideon, så får ni en annan version:


Kommentarer
Postat av: Billey

Är du medveten om att jag tänker på dig varenda dag av mitt liv?

2009-11-26 @ 10:09:45
Postat av: Maria

Det här hade jag inte läst. Var ju också hur trevligt som helst! Ja för mig iaf.

Vet du, att du lyckas vara vän med dina ex - och så bra vän, som fortfarande bryr sig på riktigt - det är stort. Det vittnar om hur fin du är, och att du trots allt väljer/attraherar fina männiksor. Det är, ja stort och vackert och speciellt. Kom i håg det du!

Kram.

2009-12-04 @ 19:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0