What the F***?

Vad betyder det när man drömmer att fyra finska terroroster har tagit sig in i ens hem och tagit ens dator som gisslan och ger en en bedövningsspruta och tänker mörda ihjäl en med en jättevass kniv? Och när man försöker ropa på hjälp så har man tappat rösten och Skalman ligger och sover i rummet intill och är borta för välden? Och man vet att han också kommer att bli mördad av fyra finska terrorister när han vaknar... Drömmen slutar med att man sluddrande ber för sitt liv och Skalmans också.

Jag måste ha en sjuk hjärna. Eller också är det så att det jag som är normal och alla andra är konstiga. Fyra finska terrorister alltså? *muttrar*

Kvällens Finska Flashback:



Pelle Miljoona - Moottoritie on kuuma (Motorvägen är varm)

Kommentarer
Postat av: Vlad

Oroa Eder icke, sköna mö!



Vlad har satt på sig sin blänkande rustning och kommer snart till undsättning...!



Måste bara försöka komma upp på kusen....



[ridderlig svordom]



Voine, voine...



2008-09-29 @ 01:01:44
Postat av: Maria

Och vem f*n vill vara normal???????????????????



Underbar är mycket bätter än normal;-).

2008-09-29 @ 07:44:13
Postat av: Malin B

Det är nog den finska skolmassakern som haft en egen story inne i din drömhjärna?!

Hur som helst har det inget samband med frosten här, som uteblev. Malin är chockad! ;)

Men jag har ju två stora fina blombuketter inne och glad över att frosthalkan låter vänta på sig.

Halka är nämligen bland det värsta jag vet!!!

2008-09-29 @ 10:27:17
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: anna

haha tack för komplimangen! :) du är så snäll! Annars skulle jag rekommendera Apulanta-anna mulle piiskaa

2008-09-29 @ 21:10:51
URL: http://rocknrolltardodpamig.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahaha... Man ska inte vara normal ju! Påminner mig om en rätt skum dröm jag hade för några nätter sen... Måste nog blogga om den. Puss på daj!

2008-09-29 @ 22:25:53
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: Oggy

Hahaha skeva drömmar is the shit!

2008-09-29 @ 22:55:55
URL: http://oggygroggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0