Sexparty is the shit

Alltså, när jag då gjorde en fabulös entré till syndens näste i torsdags så fick jag en varm kram av väninna och kaffe. Vem som helst som ger mig kaffe tar jag till mitt hjärta. Och där får de stanna.

Alltså sexparty är inte vad folk tror. De flesta tror att det är fullt av swingers med lackunderkläder och piskor och kättingar och att man har en orgie eller två. Inte alls kan jag säga. roligt ska man inte ha det även om man givetvis ska försöka ha roligt alla dagar på året. Men roligt är relativt, eller hur?

Den arma kvinnan började med att demonstrera oljor och glidmedel. Man fick lukta och smaka och känna och hålla på... Jag frågade om det var många kalorier i de ätbara, men det var det inte. Så alltså är det ingenting för mig, som är i desperat behov av fettbildande födoämnen.

Sen efter glidmedeldemonstrationen kom vi till "apoteket". Hela apoteket var inlåst i skåp med glasdörrar. Och där fanns det massa pulver och piller och sprayer och krämer mestadels uppfunna av kineser. Och de var bra för allt. De var bra för ökad lust och minskad snabb sädesavgång - hur går sånt ihop? Alltså man ska få lust så in i norden, men inte få utlösning, som man i alla fall...? Väldigt tvetydigt. Jomenvisst, vi fick i alla fall en demonstration av dessa. Och tjejerna som jobbar i affären brukar testa dessa piller på vakterna som patrullerar city. De har inte ett lätt liv... Något nytt de hade var ett kaffe med lustmedel i och en av dessa vakter drack av detta utan att veta vad det var... Jag vet inte om han kunde jobba resten av den dagen. :) (Det gäller att se till at ens tilltänkta offer gillar kaffe.) Tydligen fungerar det. Enligt vakterna.

Sen kom vi till det roliga! Manickerna. De makalösa manickerna. Jäklar vad det surrades. Bra vibrationer på alla håll och kanter minsann.

Vad jag undrar är följande: Vem uppfinner dessa? Vem är det som ligger i sin säng på nätterna och funderar ut sexleksakers utformning, funktion, storlek, färg och form? Är det vetenskapsmän på något laboratorium som kan allt om kvinnlig anatomi? Eller är det en gammal häxa i en hydda i skogen som kan allt om kvinnlig anatomi? Är det kvinnor eller män? Det förra sexpartyt jag var på (med de 18 brudarna och vinet) så fanns det en som var utformad som en delfin. Det var för att lesbiska kvinnor inte vill ha något som ser ut som en snorre i sig.... Då undrar man: Vill de hellre ha en delfin? Vill de överhuvudtaget ha någonting i sig? Och alltså, en delfin??? Man undrar. Vem uppfinner en delfin som vibrerar för de lesbiska kvinnornas välbefinnande? Det finns ju för sjutton lösvaginor som också vibrerar - det såg jag med egna ögon i torsdags. ;)

De är gröna, blå, lila, rosa, vita, svarta, "naturella"... Och de har bihang, de är utan bihang, de har pärlor och de är utan pärlor. En del är fyra sekunder, andra är 30 minuter... Man skulle känna på vibrationerna på nästippen, som är den näst känsligaste delen på kroppen. Om manicken fick en att nysa, så hade man hittat rätt. Det var fyrasekundersmanicken. En del såg man inte vad det var ens. De såg ut som moderna skulpturer. Man skulle utan problem kunna ha dem i bokhyllan och ingen skulle ens ana vad de är till för. Och svindyra var de. Tydligen lyxigaste varianten av leksaker som främjar lusten.

Nu vet alla som frågat hur det var. Alla handlade. Där var en enda kille i hönsgården av östrogenstinna kvinnor. Han tyckte att en vibrerande lösvagina är onaturligt. Men en vibrerande stav är inte onaturligt. Förklara för mig vari skillnaden ligger? "Jomen, vaginor vibrerar inte" var argumentet... Det gör inte manliga kronjuveler heller kan jag meddela, även om en del män kanske upplever att de har sockerdricka i den.

Därmed avslutar jag nu.

Om jag handlade? Och vad? Tror någon att jag tänker berätta det? Här? Nej, det kommer inte att hända.

Puss & Kram!

Honung - Hormonstinn Höna i Tillvarons hönsgård. Gimme a cock! (Desperat? Vem? Jag?)

Bye! *vinkar*

Lägger här ett klipp som jag hörde första gången i mitt liv hos min bror. Han har tre barn, så han borde veta...


Kommentarer
Postat av: Webbwalle

haha så nu e du upptagen ett par veckor då?

grannarna tror du slipar bordsskivor hemma..zzzzzbrrrrrrzzzzbbbrrrrrr

2009-03-01 @ 09:57:08
Postat av: Tesstamente

Haha, så det är därför du gillar kaffe.. det ger dig en lustfylld känsla;-) Undra vem i din omgivning dopar ditt kaffe, hehe!



Söta Honung, tänk att du har fått en 60-kilos kvinna att sväva idag! Svävat med ett fånigt leende!

Tack så hemskt mycket!!



Just detta inlägg påminde mig om en pinsam historia som jag med all förmodan kommer att berätta nån gång och om du läser det så kan du ta åt dig äran:-)

2009-03-01 @ 16:55:28
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Hrmm, läste just igenom min kommentar och insåg att jag inte förklarade varför du fått mig att sväva.. det var alltså inget sexuellt knytet till ditt inlägg, utan din kommentar du lämnade hos mig.



Kände att det var viktigt att säga, vill ju inte att du ska tro att jag är ett freak som går igång på sex-party inlägg;-)

2009-03-01 @ 16:58:30
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Mattias

Vi bloggläsare kräver att få ta del av dina kvitton från inköpen!!! :) Nädå du får väl behålla den hemligheten för dig själv och kul att du hade en trevlig kväll alla fall och kan se lite ljusare på tillvaron även om jag förstår att det fortfarande är upp o ner.

2009-03-02 @ 13:19:22
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Hannah

Funderar varför det alltid är kineser som hittar på en massa skumma pulver, piller osv. :-P



Lät som en kul kväll!



Garvar högt åt webbwalles kommentar.

2009-03-03 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0