Böljan den blå

Ok, idag vaknade jag tidigt. Inte bra. Annars brukar jag tycka ett det är det, men inte när man har planer på att sticka till en finlandsbåt och shejka booty ända till gryningen. Att då vakna tidigt kräver en tupplur och det har jag verkligen inte tid med. Man får hinka kaffe tills man hinkar andra saker helt enkelt. YES!. Kaffe is the shit!

Det är nästan sjukt vad jag har sett fram emot den här bloggkryssningen. Att det verkligen blir av är ett under och det är bara att tacka Emelie och Jonas för att de lyckats snickra ihop det så bra. Tack så mycket!

Det var så länge sen jag festade loss ordentligt. Det var så länge sen jag dansade loss. Det var så länge sen jag hade riktigt roligt. Gimme!!!

Nu ska jag gå och försöka bli människa.

Puss på er!

/Honung

Värdelös video men wunderbaaar låt!


Let's do it!!!




Alltså, jag gick vidare härifrån till Bon Jovi.... Jon - Come to mama!!!! Ååååååh, mina hormoner!!!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Hoppas att du har det riktigt skoj!!!

2009-03-07 @ 21:44:59
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Lotta från förr...

Men nu vill vi ju ha ett smaskigt inlägg om vad som faktiskt hände på båten oxå! Forget rule no 1, lol!



Puss

2009-03-09 @ 09:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0