V.I.P.

Somnade på bästisens soffa igår. Det måste, utan konkurrens, vara den skönaste soffan i hela Uppland. Jag har ju dessutom V.I.P.-plats på  den. Nu är jag hemma och ska hoppa in i en dusch nära mig.

Hunden har slutat skälla när jag kommer hem. Han har vant sig vid att jag bor här nu. :) Annars skäller han när någon kommer. Antagligen för att tala om det - att det kommer någon alltså.

Jomenvisst. Kollade på Let's Dance igår. Det var inte lika roligt när ingen åkte ut. För övrigt så verkar det som den ena olyckan avlöser den andra i det programmet i år. Folk blir sjuka på löpande band ju. Och det är inga normala sjukdomar heller. Det är ju allvarliga grejer...

Nåja. De brukar slakta den ena låten efer den andra, den där orkestern. Bjuder på en av dem. Originalet.

/Honung

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0