Senare

Sen, när jag flyttat och kommit i ordning... Alltså tjackat en bokhylla och förvaringsboxar att ha under sängen och sånt, så ska jag fråga den söta hyresvärdinnan om det går bra att bjuda hem mina brudar. (Hon är en brud, hon också.) För visst vill ni väl komma?

Nästan ingen av mina brudar känner varandra, men de är underbara varenda en. Och då kan det inte bli annat än alldeles lysande.

Just nu väntar jag på mina grabbar. De ska komma och bära. Och lasta och köra. Så himla bäst.

Ikväll sover jag i mitt nya hem. :)

/Honung

 

Kommentarer
Postat av: nadia

Design försäljning öppnad :) Om du e intresserad står allt på bloggen ;)



ps. tar endast 2 dagar ibland mindre, att göra designen :)

2009-01-25 @ 11:54:56
URL: http://streetshero.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kommer! =) Härligt att flytten gått bra! Kramar!

2009-01-26 @ 08:55:58
URL: http://annaeleonora.blogg.se/
Postat av: Lotta från förr...

I'm ur babe, i'm ur sis, i'm ur friend...

Jag kommer vare sig hon vill eller inte, men hon går nog att charma hoppas jag... annars får jag väl ligga under din säng och vara så liten (hahaha!) och osynlig jag bara kan så hon inte märker att jag är där... Bara du gullhöna!



Varma goa flytt-kramar från mig till dig ;-)

2009-01-26 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0