Jomen alltså så här är det...

...det finns ett badkar i mitt nya hem. Och en sak till: Själva toaletten är i ett angränsande rum, så när man badar får man vara ifred. Ingen toa i badrummet. Och när man delar lägenhet på detta viset, så är det en stor, gigantisk fördel. Japp. Jag har inte provat badkaret ännu, but tomorrow.

Hunden är ûbermysig. Min hyresvärdinna och jag håller som bäst på att lära känna varandra litegranna. Hon är också ûbermysig. Och mitt rum... Alltså - ibland har man en enorm tur. Och det kommer att bli ännu bättre och ännu mysigare när jag är klar med det. Lite ljuslyktor och kanske en matta och en stor förvaringsbox under sängen är vad jag behöver. Och en bokhylla. Japp.

För övrigt har jag jobbat idag och det gick bra.

Tänker mycket på Skalman. Jag vill fortfarande ha honom tillbaka. Jag undrar när det ska gå över. Tills jag är säker på det ena eller det andra alternativet, ja eller nej, så ska jag lära mig att njuta. Och det är kanske inte det lättaste, men jag ska göra ett tappert försök.

Over and out - bingen kallar.

/Honung

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0