Har inte tid med några dåliga tider

Sitter hos min väninna och intar morgonkaffe. Hennes soffa är synnerligen sövande. Jag somnade i den igårkväll och det utan minsta droppe alkohol.

Jag tänker gå hem och ta en lång dusch och sen ska jag städa lite och sen ska jag åka till Världens Ände och hämta min dammsugare. Supernajs. Sen är jag klar med byhåla för alltid och evigt. Så jäkla skönt!!!! So värry good!

Well, well, det har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna... Jag har ägnat min tid till annat. Att försöka skaffa mig ett liv t.ex. Det går sådär. Men jag har inte tid att sitta och vänta på bättre tider. Har inte lust att vänta på att Skalman ska fatta vad han går miste om (att han någonsin ska fatta är osannolikt). Har inte tid med bullshit! Dags att ha roligt säger jag. Och det går också sådär. Saknaden efter Skalman är stor, men vad fan... Han vill inte ha mig och då är det så. Det finns kanske någon annan där ute som jag duger åt? Det kommer att ta lite tid - men I'm done crying. Jag orkar inte gråta endaste tår till över en som inte tycker att jag duger att älska. Varför ska jag göra det?

Nåväl... Livet är alltför kort. Och vad jag vet, så kan man dö i morgon. Jag tänker inte dö olycklig.

Jag återkommer ikväll med fortsatta tankar om dygder. Tänkte ta mig an ödmjukhet... Men det blir inte så. Jag är inte ödmjuk. Jag vill ha allt. Och jag är allt.

Puss & Kram!

/Honung - här och nu.

Lägger till den tänkta videon senare, eftersom de inte kan spela upp youtubeklipp på den här datorn. Hur kan man leva utan youtube?.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Ska jag chockera?

Malin är ett levande exempel på att det går utmärkt att leva utan Youtube! ;)

Kram på dig!

2009-02-15 @ 22:09:24
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: M från nu

Man måste lixom välja rätt webbläsare....... En version har fått fnatt. Så kan man ju fråga sig varför den finns kvar då????? Men man kan ju faktiskt inte vara bäst jämt. ;-) Är nog inte heller ödmjuk just nu. Vi är helt enkelt bäst du och jag! Vad mer kan man säga.

2009-02-15 @ 23:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0