Verklighet

I morgon är det äntligen dags för brudarna att samlas!!! Roligt! Flera har aldrig träffats förut - så det blir spännande att se hur allt stämmer. Personkemi, samtalsämnen, humor... Vilken risk att ta egentligen. Tänk om dessa starka, vackra, underbara kvinnor verkligen inte gillar varandra? Det skulle vara ganska tragiskt eftersom jag gillar dem alla.

Tacos, vin och brudar! Finns det något bättre? (Jo, en sak är bättre än brudar och det är grabbar.)

Poeten är förkyld. Jag har jobbat hårt den här veckan. Gizmo har börjat skolan. Nollan minsann. Wow liksom...

Har alltså insett att min verklighet blivit helt annorlunda. Jag vaknade upp en dag och insåg att en familj ramlade ner i knät på mig. Det är Poeten och Gizmo. Det är matsäckar, jympapåsar, simskolor, fritids... Och gos och mys och bråk så att både spån och plankor nästan flyger. mellan Gizmo och mig då, som båda har temperament. Den ene som en hel italienare och den andra som en halv grek. Herregud, vilka kontroverser det blir. Poeten är som vanligt lugn som en filbunke.

Jag har idag återigen förlorat en vän. Känns jäkligt jobbigt, men kanske nödvändigt, men ändå så jävla onödigt.

Well... I morgon är det i alla fall fest som gäller. Det ska bli skönt att inte behöva tänka på något annat än att bara koppla av och ha det trevligt.

Annars känns det typ såhär:














                                                                                        

Jo, det gör det.

Puss & Kram!

/Honung - Här och Nu.


 

Kommentarer
Postat av: Skalman

Jag hoppas och tror att det där problemet med din vän löser sig så småningom. Med tiden brukar ju det mesta lösa sig. Eller hur? Patience and faith should do the trick.



Tacos, vin och brudar är ALDRIG fel! Hoppas ni får en oförglömlig kväll.

2009-08-22 @ 11:18:59
Postat av: Mattias

Trist med din vän vad det nu är som hänt!



Jag gillar också Tacos, Vin och brudar för övrigt och Robbie Williams som video gillar jag med!



Kul att Maxens skratt även gör dig glad så jag lovar att få dig att le med fler maxvideos i framtiden ;)

2009-08-26 @ 07:56:47
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: S@tu

All things happen for a reason :-)

2009-08-28 @ 17:35:09
URL: http://mammasatu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0