Livet är Skönt

Sitter i min gudomliga soffa med min senaste kärlek - min underbara laptop. Åååååh, livet är skönt.

Livet är skönt för att solen skiner och för att de har lovat lysande sol och strålande väder på lördag, då jag fyller 27 för tionde gången. :) Sol på - kläder av!

Livet är skönt för att jag framför mig har tre lediga dagar som inleds med blogginferno i morgon kväll. Jag hade verkligen SÅ kul förra gången! Den som vill vara med får anmäla sig hos Jonte på hans mail senast kl. 17 i morgonl (läs Fredag) eftermiddag. Vore trevligt om så många som möjligt vill vara med. The more the merrier säger jag. Verkligen roligt och utmanande.

På lördag ska jag grilla med goda vänner. Wow, liksom. Jag älskar grillat och brukar börja längta någon gång i Februari. Nu är det äntligen väder och inte oväder och synnerligen grillvänligt. Wonderful indeed. Ja, livet är skönt

Skönt för att jag har så mycket bra musik i min dator, så det är nästan orgasmiskt (är det ett ord på riktig svenska?).

Hade egentligen tänkt skriva ett inlägg om dödsångest eller bristen på detsamma, men det GÅR inte i dagar som dessa. Får återkomma till det någon annan dag, helt enkelt.

Denna sena afton avslutar jag nu. Och snälla, kila över till Grabben här ovan och anmäl ert intresse. Han är läsvärd för övrigt också.

Nu lämnar jag in. Puss & Kram dårå.

Er egen Solkyssta Honung i Tillvaron /M

Dagens: 

"I wanna be her lover
I wanna be her slave"
                                       /Bryan Adams - back in the days

Dagens Hunk: Elvis Presley - back in the days och framför allt när han levde. :)

Kommentarer
Postat av: Malin B

Blogginferno, det var något helt nytt för mig!

Vanlig, typsisk svensk som står brevid och kikar på bara... Jag får lära mig reglerna och dra igång ett sådant inferno någon gång när jag ska sitta uppe för att hämta ungar mitt i natten någonstans. Timmarna rusar säkert på i rekordfart!

Hur länge varar den där "tillställningen"?



Slurp för grillat, det blir det hos oss på lördag.

2008-05-30 @ 10:05:33
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Yver

ja.. inte ens elvis är nog särskilt hunkig som död.. ; )

2008-05-30 @ 11:12:17
URL: http://saknardej.blogg.se/
Postat av: Peter

Hare så kul ikväll på blogginfernot, jag följer dig och de andra. Själv pallar jag inte med att skriva själv, måste prioritera så jag är utvilad inför helgens bravader.

2008-05-30 @ 12:26:26
URL: http://zerpo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0