Teknikens Under

Ikväll efter jobbet ska jag köpa min laptop! Jaaaa, och hurra och roligt! *glaaaaaaad*

Tänk att man kan bli så glad av prylar. Egentligen är det förkastligt. Egentligen alltså. Men man blir glad, i alla fall en kort stund. Och teknikprylar är för mig glädje. Åtmínstone innan jag ska börja fippla för att få det att fungera och sedan inse att jag inte kan, för att ringa en vän som hjälper mig. En vecka senare sitter jag då med en fungerande monstermaskin som gör mitt liv roligare. I soffan!!! Jag kvittrar som en sparv hela vägen till PC City och tackar pappa, den rara gamblern för att han vann pengar till mig. :) Livet kan inte bli roligare när det är fem grader varmt och regn.

Nu måste jag för all del jobba.

Vi hörs och ses och beware, gott folk!

Dagens:

"Share my life
Take me for what I am
'Cos I'll never change all my colors
For you 

Take my love
I'll never ask for too much
Just all that you are
And everything that you do

I don't really need to look
Very much further
I don't want to have to go
Where you don't follow"

/Whitney Houston

Bodyguard ikväll ju!

Dagens Hunk: Teemu Selänne

Kommentarer
Postat av: Janne

Åhhh va kul! :-)
Ja det är roligt med nya teknikprylar, speciellt efter man fått dom att funka som man vill.
Om du behöver hjälp finns din lilla PC tekniker här och väntar på dig! KRAM! :-)

2008-05-18 @ 12:32:31
Postat av: Malinbayard

Du har en snäll pappa du! Var rädd om honom! =)
Det brukar alltid "tjura" när man ska ha i gång teknikprylar men du verkar vara psykiskt inställd på det. ;)
Visst kan man shoppa sig glad - en fyra, fem minuter iallafall. =)

2008-05-18 @ 19:07:23
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Mattias

Japp jag älskar teknikprylar jag också! Tänk vad min dator, digitalbox med hårdisk med mera givit mig glädje :)
De personer som har mycket pengar men inte vet vad man ska använda dem till skulle jag kunna hjälpa på stört om man säger så...

2008-05-19 @ 09:02:01
URL: http://jack71.blogg.se
Postat av: Yver

gu va skönt att slippa uffe puffe ! heja whitney !

2008-05-19 @ 22:57:36
URL: http://saknardej.blogg.se
Postat av: Yver

så hur går det med nya datorn ?

2008-05-22 @ 00:26:47
URL: http://saknardej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0