Soft

Blogginfernot har tagit ut sin rätt och först nu har min trötthet gått över. Om jag hade orkat så hade jag rakat benen, tagit på mig fina klänningen och de högklackade igår och gått ut på stan för att dansa loss och dricka Margaritas på rad. Men jag ORKADE inte. Inte söta väninnan heller. Så vi satt hemma hos henne och åt en jäkla massa mat och bara tog det lugnt. Himla skönt. Det var en trevlig födelsedag.

Ledig helg. Kanonväder. God mat. Kan det bli bli bättre? Inte mycket - kanske ett snäpp, men bara ett.

Det blir ett mycket kort inlägg ikväll. Jag ska läsa lite och så. Ville egentligen bara tacka för gratulationer och trevliga kommentarer. Tack alla!

Nu ska jag inta ryggläge.

Puss & Kram!

Er egen bokmal - Honung i Tillvaron /M

Dagens:

"Never thought I would find love so sweet
 Never thought I would need someone like you
 Now I found you man I'll tell you no lies
 This love I got for you could take me round the world

 Now show me love."
                                                  /Robyn

 Dagens Hunk: David Coverdale för 20 är sedan. Karisma ÄR skönhet.

Kommentarer
Postat av: Malin B

Vad läser du helst för böcker då?

nyfiken i en strut



Jag rakade benen i går och nytt nagellack på tånaglarna. söndagsritual

2008-06-02 @ 07:48:57
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Malin B

Blir texten fet när den skrivs inom stjärnor?

Testar och ser. Ser ju lite konstigt ut här uppe.

2008-06-02 @ 07:50:04
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0