Tonight I'll be Saturday Night!

Ok, igen och det var ett jävla tjat… Rippade frågorna, men svaren är mina. Och då är det så.

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Rabarberpaj.


Höll du några av dina nyårslöften?
Japp. Jag hade roligare än föregående år och det var mitt löfte till mig själv.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.


Dog någon som stod dig nära?
Nej


Vilka länder besökte du?
Luxemburg. Och bytte transportmedel i Tyskland.


Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer pengar och mer dans.


Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
1 januari och 14 februari, 16 December och julafton. Dessutom hela Luxemburgvistelsen i juli.


Vad var din största framgång 2008?
Jag blev starkare och gladare.


Största misstaget?
Att jag inte tog tag i saker som borde tagits tag i – tidigare.


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Lunginflammation, förkylningar, magsjuka och nu senast urinvägsinfektion… *suckar* Dessutom har jag snubblat mer än vanligt och gått in i saker och fått bulor.


Vad spenderade du mest pengar på?
Mat.


Bra låtar 2008?
Curly Sue.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. Och ibland ledsnare.


Smalare eller tjockare?
Samma lika. Men jag lyckades gå upp två kilo. Som jag ibland gick ner igen. Så, tjockare. Och smalare (efter lunginflammationen var jag mycket smalare, nästan genomskinlig.)


Rikare eller fattigare?
Lika fattig som alltid… Men rikare tack vare Kärleken.


Hur tillbringade du julen?
Hemma med Skalman.


Blev du kär i år?
Ja, eller var det förra året? Blev upp över öronen på nyårsafton. J


Hur många one night stands?
Inte ett endaste. Någonsin.


Favoritprogram på TV?
Grey’s anatomy och Gordon Ramsay’s program. Alla hans.


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag hatar inte, men känner djup avsky mot idioter som mördar barn.


Bästa boken du läste i år?
Ojojoj… Har läst så många och har svårt att välja bara en… Men ”Skärvor av ett liv” berörde mig djupt. Och en som jag skrattade gott åt var ”Kalla det vad fan ni vill”.


Något du önskade dig och fick?
Åh, herregud, ja. En massa kärlek! Och roliga saker. Skansen önskade jag mig hett och fick.


Något du önskade dig men inte fick?
Nja… Nej egentligen inte.


Årets bästa film?
Jag gillade den senaste jättemycket. ”Australia”


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, mera tid med Skalman.


Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mysbyxor is the shit. Annars mer rock n’ roll än classy skulle jag tro.


Vad fick dig att må bra?
Träning, närhet och värme.


Vilken kändis var du mest sugen på?
Jon Bon Jovi. Alltid, alla år.


Vem saknade du?
Skalman.


De bästa nya människorna du träffade?
De jag omger mig med, surrar med och tycker om är alla bäst, men Anna och Babydarling står högt på listan. Även Peter. Nya polare är bra.


Bästa sporthändelser 2008?
Sport?

 

Det var allt för mig. Nu ska jag göra pappas klyftpottis.

 

Tack och Hej!

 

Sköt om er och sup er inte fördärvade ikväll. Eller gör vad ni vill. Jag ska ha romantik.

 

Puss & Kram!

 

Honung - Tonight I'll be Saturday Night!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Hoppas att du får mindre bulor år 2009 då. ;)

Jag tycker att gamla vänner är bäst men för att det ska kunna bli en gammal goding måste man ju börja någonstans, har jag förstått. ;)

2009-01-04 @ 00:08:34
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0