Årets

Ok, alla skriver listor. Jag också.

Årets bästa:


1. Nyårsdagen. Berusad av förälskelse.
2. Att förödmjuka Skalman i backgammon.
3. Alla hjärtans dag och en mycket speciell gåva.
4. Födelsedagsmiddagen på väninnas balkong.
5. Födelsedagsmiddagen hos Italienaren.
6. Skansen.
7. Luxemburgresan.
8. Whitesnakekonserten.
9. Pudeln Pia
10. Att återfinna gamla vänner och finna nya.

11. Bonus: Bloggandet!

Händelser i största allmänhet: Kräftskiva hos Anna. Alla trevliga vinkvällar med väninnor. Skalman - hela tiden... Och allt möjlig roligt som jag gjort. (Göra en visionboard, börja plugga franska, börja träna och laga den bästa rabarberpajen -  ever. T.ex.)

Årets DuTuber: (som betytt massor för mig)

1. What love can be - Kingdom Come
2. Here without you - 3 Doors Down
3. All out of love - Air Supply
4. Ain't gonna cry no more . Whitesnake
5. Bamses Saga - Britt Erik
6. Catch the rianbow - Rainbow (With Ronnie J Dio)
7, Curly Sue - Takida
8. Love song - Tesla
9. How to end world hunger . Sam Kinison
10. Encore on computers - Eddie Izzard

För övrigt har jag nog inte tid förrän nästa år med att skriva. I morgon ska jag tillbringa min tid på ett hotell med Skalman - the Ninja Turtle och Ruler of my Universe.

Så, på återseende. Och gott nytt år allihopa!

Puss & Kram!

Er Egen Honung i Tillvaron /M

P.S. Taggtråden är borta. Lovad Vare den Gode Läkarguden!



Jomen, man måste ju...



Kommentarer
Postat av: Malin B

Himla skönt att den där taggtråden fixades!!!

2009-01-04 @ 00:09:27
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0