Äntligen...

...fredag!

Som butiksanställd är man inte van vid att jobba från måndag till fredag i ett sträck. Så när fredagen äntligen kommer är man helt slut. På kvällen när man kommer hem vill man helst bara hem, lägga upp fötterna på ett lämpligt bord och hinka rödvin. Sen somnar man på soffan emedan man ser fram emot tre underbara dagar av ledighet. Yes! Att vara ledig när alla andra är det är nice. Supernice.

Men nu...En dag av arbete. Klockan 19 ikväll - tid för njutning. Yes. Har dock massor att göra i helgen, så det blir till att hugga i. I morgon.

Ha en skön dag små Darlingar, tills vi hörs igen.

Er Honung i Tillvaron! /M

Dagens:

"Jag behöver ett vittne!
Måste ha ett vittne!
Är det någon som hör mej?
Hör mej ropa på hjälp!
Hjälp! Hjälp! Hjälp!
Jag har jobbat för hårt."
                                                             /Uffe Lundell

Skalman riingde nyss bara för att säga hej! :) Förgyllde min dag!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Gud så skönt att höra att någon somnar i soffan på fredagskvällarna. ;)

Jag hör bara om folk som fredagsmyser hela tiden. Förstår inte hur de hinner, när jag har kommit hem från jobbet, plockat, fixat, ätit, hundpromenerat eller joggat, plockat lite till, hängt lite mera tvätt ja då är klockan så mycket att ögonlocken trillat igen för länge sedan...

2008-08-22 @ 11:01:37
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-22 @ 19:02:58
Postat av: Maria

Gud vad bra att du skrivit inlägg att läsa. Och folk utan liv gillar vi! =)



Förresten, måste erkänna att jag är en aning nyfiken vilken affär du jobbar i? Eller är det hemligt? (I så fall kan du svara i ett inlägg jag skrivit för länge sen. Värsta secret FBI- stilen ba)



Puss o kram!!

2008-08-23 @ 22:27:39
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0